Futár.hu Audit 0 1. Naponta hány csomagot adsz fel a webshopból? Please select your answer napi 1-10 csomag napi 11-50 csomag napi 51-100 csomag napi 100 csomag felett. 2. A hét hány napján adsz fel csomagot? heti 1x heti 2-3x minden munkanap 3. Honnan adod fel a küldeményeket? raktárkészletről feladott küldemény, saját raktárról (beérkezés után) küldött küldemény, nagykertől/külső raktárról küldött küldemény, saját gyártást követően feladott küldemény 4. Méret és/vagy súly tekintetében mekkora csomagokról beszélünk? (Többet is megjelölhetsz.) borítékok, dokumentumok, standardizált kis csomagok (1 emberrel mozgatható), nehéz küldemények, nagy küldemények, sérülékeny küldemények, raklapos csomagok. 5. A webshop által kínált termékek megvétele nagyrészt impulzusvásárlás eredménye-e? Igen Nem Nem tudom megmondani 6. A webshopban árusított termékek között elérhetők prémium termékek? Igen Nem 7. Méred a futárszolgálatok teljesítményét? (Ha igen, jelöld be az alábbi listáról, mely mérőszámok alapján méri.) kiszállított / nem kiszállított csomagok aránya, vállalt határidő betartása, sérült csomagok aránya, nem kifizetett sérülések / károk aránya, ügyfélpanaszok száma, nem kezelt ügyfélpanaszok száma, illetve az általános ügyfélelégedettség a kiszállítási szolgáltatással, ügyfélszolgálati időráfordítás logisztikai ügyek kapcsán, sehogyan sem mérem. 8. Válaszd ki azt a 3 legfontosabb szempontot, amelyek szerint futárszolgálatot választasz ár, kommunikáció, ügyfélelégedettség, szolgáltatás komplexitás (minden feladatot el tud-e elvégezni), automatizálhatóság szintje (adatküldés, státuszkérés, etikett nyomtatás), udvariasság, türelmesség, segítőkészség, emeletre szállítás, előzetes értesítés, nyomkövethetőség szintje (dátum megadása, 1-2 óra pontosság), megfelelő címzett tájékoztatás, kiszállítás gyorsasága 9. Megszervezed vásárlóid számára a termékek visszaszállítását? Igen, saját költségemre szállítok vissza minden küldeményt, igen, de csak szavatosság esetén vállalom a költségét, csak ha a fogyasztóvédelemmel fenyeget, nem szervezem meg helyettük 10. Biztosítasz külön címet, ahova az ügyfél személyesen (ingyenesen) be tudja vinni a visszaszállítandó termékeket? Igen Nem 11. Rendelkezik-e a webshop egy online felülettel, ahol az elállást vagy visszaszállítási kérelmet be tudja nyújtani? Igen Nem 12. Használ-e a webshop beszerzési, illetve egyéb üzleti folyamatokat támogató tevékenységekben futárszolgálatot? Igen Nem 13. Jellemzően milyen módon történik az áruk beérkezése a saját raktárba? A gyártó vagy a nagykereskedő saját kiszállítás keretében leadja, saját autóval megyek érte, futárszolgálat vagy szállítmányozó cég hozza el. 14. Van-e olyan üzleti folyamatod, például könyvelési anyag mozgatása, szerződések szállítása, amit futárszolgálattal old meg? Igen, van. Nem, nincs. 8 out of 7 Kérlek, add meg az email címed, ahova az audit eredményét küldhetjük. Cégnév Kapcsolattartó neve Szeretnél feliratkozni a hírlevél listánkra? Your quiz is running out of time! few seconds are remaining. Time is Up! Time's upTime is Up!